Zajęcia matematyczno - informatyczne
Treść
Informacje ogólne
Cele, charakter zajęć
XIV. BRYŁY PLATOŃSKIE - efekty pracy
Uczniowie efekty swojej pracy umieścili na gazetce.
XIII. PROJEKTOWANIE SIATEK BRYŁ PLATOŃSKICH
Sporządzanie modeli brył platońskich
XII. CANVA – APLIKACJA DO TWORZENIA PREZENTACJI I NIE TYLKO
Serwis Canva to darmowe oprogramowanie online do tworzenia prezentacji, zapewniające dostęp do setek zaprojektowanych układów.
XI. BRYŁY PLATOŃSKIE - PODŁOŻE HISTORYCZNE - GROMADZENIE I PRZETWARZANIE INFORMACJI
„Bryły platońskie” to kolejne zagadnienie, którym zajęliśmy się podczas zajęć projektu.
X. PROJEKTOWANIE SIATEK BRYŁ ORAZ SPORZĄDZANIE ICH MODELI
Uczestnicy zajęć z wykorzystaniem komputerów otrzymanych w ramach projektu rysowali siatki brył.
IX. „BRYŁY ZŁOŻONE I NIE TYLKO”
Graniastosłupy, ostrosłupy i bryły obrotowe - rozpoznawanie, opisywanie, rysowanie
VIII. "GIMP" spełnia marzenia
Za pomocą Gimpa przenieśliśmy się do miejsc znajdujących się na trasie naszej podróży.
VII. NARESZCIE W SZKOLE!
Nasze zajęcia, które odbyły się w szkole ogarnęła wspaniała i radosna atmosfera.
VI. JAK PRZEDSTAWIĆ ZGROMADZONE MATERIAŁY W FORMIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ?
Jak wykorzystać narzędzia programu Power Point, aby prezentacja była interesująca dla odbiorcy?
V. JAKIE MIEJSCA NOCLEGOWE ROZWAŻYĆ, ABY KOSZTY BYŁY MINIMALNE?
Czas pobytu, noclegi / koszt na osobę, waluta, klimat
IV. JAKIE ATRAKCJE TURYSTYCZNE WZIĄĆ POD UWAGĘ, ABY WYCIECZKA BYŁA CIEKAWA DLA WSZYSTKICH?
Koszt atrakcji turystycznych
III. EFEKTY NASZYCH POSZUKIWAŃ
Środek transportu, odległość, czas podróży, koszt (na osobę)
II. JAKIMI ŚRODKAMI TRANSPORTU BĘDZIEMY SIĘ PRZEMIESZCZAĆ?
Dyskusja na temat: Najtaniej czy najszybciej?
I. JAK ZAPLANOWAĆ TRASĘ WYCIECZKI?
Dyskusja na temat: Jakie państwa i miasta chcemy zobaczyć i zwiedzić?